czwartek, 27 stycznia 2011

Czekoladniki z "Wild Saffron" K&Company


Wreszcie polubiłam te papiery tak mocno, że z rozpędu trzasnęłam aż 3 prace ;).
Na początku gdy, je zobaczyłam to aż usiadłam. Nic mi nie pasowało, ani styl, ani kolorystyka. Poprostu totalna porażka. Odłożyłam je do szuflady z postanowieniem, że przy najbliższej okazji je sprzedam lub oddam w dobre ręce.Mimo, że leżały w tej szufladzie, nie dawały mi spokoju. Oglądałam kolekcję kilka razy dziennie, by znaleźć na nie sposób, a że uparta ze mnie osóbka, po tygodniach miundlenia ich stwierdziłam, że są piękne i wzięłam się do roboty. Fakt styl nie mój, bo ja wolę starociowy vintage, bez większych kontrastów a te papiery aż krzyczą.
Dobra dość gadania. Zapraszam do oglądania.

   






Pozdrawiam Kasia :)

6 komentarzy:

  1. Kasiu jak ja lubię oglądac twoje prace ,czekoladniki cudne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prace no papiery dość nietypowe ...też trochę mam takich papierów na który pomysł na razie mi nie przyszedł do głowy ...:))ale widzę że nie warto się ich pozbywać ...
    ps odpisałam na twoje zapytanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykorzystałaś papierki :)

    życzę powodzenia w losowaniu w moim candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, jeszcze raz chwalę Twoje czekoladniki ;) Ten drugi papier jest rewelacyjny, z nim to bym wiedziała co zrobić, ale te dwa pozostałe chyba też u mnie by musiały swoje wyleżeć. Ty je pięknie wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za miłe słowa.
    Fakt, papiery nietypowe, ale naprawdę fajnie się na nich pracuje. Co najważniejsze nie wymagają zbyt wielu dodatków, są bardzo ekonomiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko - śliczne karteczki. Zapraszam Cię na mój blog po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.