wtorek, 11 stycznia 2011

Ekspresowy lifcik


To był naprawdę ekspresowy lifcik. Wykonałam go w dosłownie niecałą godzinkę.
Lubię brać udział w różnych zabawach, a na Forum Scrappasion właśnie upływał termin zgłaszania prac.
Skończyłam dosłownie w ostatniej chwili. Jakość zdjęcia, też nie jest rewelacyjna, jak to zwykle u mnie bywa. Nie miałam jednak dziś czasu złapać światła dziennego, bo korzystając z ostatnich dni wolnego postanowiliśmy z rodzinką pojechać do Budapesztu. Wróciłam równie mocno zmęczona jak i zauroczona architekturą. Niestety, dziś nie wykonałam żadnej pracy i z tegoż powodu czuję, że dzień nie został na maxa wykorzystany.

Wracając do tematu. Liftowałam pracę KI
Orginał

 Mój lift



2 komentarze:

  1. Kasiu, śliczna karteczka! Wyszła super :)
    Zazdroszczę zwiedzania ;P Bezpiecznego powrotu!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.