piątek, 25 lutego 2011

Wiosenny notes


To mój drugi post dzisiaj, ale tak jakoś nazbierało mi się trochę prac. Cały tydzień przechodziłam gehennę z baaaaardzo powolnym łączem i dodanie każdego zdjęcia trwało conajmniej 0,5 godziny. Szlak mnie trafiał poprostu. Dziś trochę się rozbujał, więc korzystam z okazji. Chciałabym też wrzucić kursik na kwiatka ale to już jak mi moi synowie pozwolą :)
Wracając do tematu
Postanowiłam przyłączyć się do wyzwania Twórczego pokoju i wraz z innymi osobami za sprawą swojej pracy PRZYWOŁAĆ WIOSNĘ.
Wytyczne:
Zasada: dużo radości, optymizmu i kolorów. A oprócz tego na pracy obowiązkowo umieszczamy:
- kwiaty (min. 3 szt.)
- motyl (min. 1 )

Moja praca jest baaardzo słoneczna. Tak bardzo jak moja tęsknota za wiosennym słoneczkiem.


6 komentarzy:

  1. Baaardzo wiosenna i optymistyczna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wiosenna praca! Śliczny notes, taki optymistyczny. I te bajeczne kolory! :)
    Mi też już strasznie tęskno za wiosną, trzeba będzie niedługo budzić kłujaki :D Ach, jak ja się za nimi stęskniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki słoneczny ten notes, że już od patrzenia robi się cieplej :)
    Witam scraperkę z moich okolic :)
    Do zobaczenia na scrapowisku

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaka wiosna cudna :)
    No i te cynamony na dole :*:*:*
    Wstyd się przyznać, ale nie byłam tu chyba wcześniej - nie moge ogarnąc tyle tych blogów jest teraz - jakby Ci się chciało to zapraszam do wrzucania prac na facebooku, wtedy niczego nie przeoczymy :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tempo!
    Co zagladam to coś nowego.
    Śliczne kolory i fajny notes, też już pragnę wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, wiosenny notes. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.