czwartek, 3 marca 2011

Beza ślubna


Na wyzwaniu kartkowym u Scrapujących Polek chętni tworzą karteczki w kolorach bezy.
Nie mogłam się oprzeć temu wyzwaniu i wieczór spędziłam robiąc słodką bezę ;)
A, że wymyśliłam sobie okrągłą formę pracy , to podpasowałam ją pod wyzwanie z mapką 180 na Mojo Monday.
          Jakiegoś kompletnego bzira dostałam na punkcie mapek. Być może to z mojego lenistwa wynika. Przesilenie zimowo wiosenne zaczyna mnie męczyć i często nie chce mi się popracować nad własnym pomysłem .
Beza przedstawia się następująco :)))

 


Serdecznie pozdrawiam  wszystkich, którzy do mnie zaglądają.

Przypominam, że moje Candy trwa do 07. 03. do 24.00.
Zapraszam serdecznie.

7 komentarzy:

  1. Słodka bezowa karteczka. Z mapką czy bez, wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu piękna ta twoja beza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie slodka beza, az mam ochote ja schrupac. Mam pytanie: czy te rozyczki robilas sama?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za te motywujące mnie słowa.
    Jeśli chodzi o te różyczki, to robię je wg kursu Sasilli http://kuchnia-pelna-cudow.blogspot.com/2010/08/roza-ii.html . Oczywiście nieco go zmodyfikowałam dla moich potrzeb, ale różyczki wychodzą identyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, śliczna kartka! A ja lubię korzystać z mapek (przy scrapach), i nie wynika to z lenistwa ;) Więc kochana się nie krępuj, bo tworzysz śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna jest Twoja beza... :) Chciałoby się ją schrupać taka jest delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko - jakie u Ciebie śliczne nowości z ogromną przyjemnością je wszystkie obejrzałam:)) Same cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.