czwartek, 10 marca 2011

Kobiece ATC


Po wczorajszym męskim składaczku miałam potrzebę zrobić coś typowo kobiecego w moim ukochanym stylu vintage.
Tak się dobrze złożyło że na Craft Artwork znalazłam taki temat.
Należało zrobić ATC z tematem "KOBIETA VINTAGE" .
No i zrobiłam :)

Baza pomalowana Distress cracle paint - Antique linen, ponadto użyłam Glosy accents do zaakcentowania róż  oraz tuszu distress valnut stein do stempli, zabarwienia gazy i tuszowania brzegów. Kropeczki wykonane zostały Cinnamon stickles.

Pozdrawiam cieplutko

9 komentarzy:

  1. Moc, moc krásné.
    Hezký den
    Iva

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, śliczny ateciak! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto puchu marny jakie Ty cudeńka tutaj sobie wyrabiasz to się w mojej małej główce nie mieści!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEŚLICZNE !!!!!!!!
    CUDO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dałam Ci się skusić,
    chciałabym też zrobić ATC, czy Twoje jest duże? Bo nie wygląda na maleńkie :)
    ślicznota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kobiece i romantyczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.