sobota, 5 marca 2011

Notes z kamieniczką


W tym tygodniu na blogu sklepu Hopmart pojawiło się wyzwanie ze słowem DOM.
Interpretacja dowolna, więc można robić wszystko to co nam podpowie nasza wyobraźnia.

Do swojej pracy zasiadłam dopiero wczoraj wieczorkiem i niestety coś podcięło mi skrzydła, bo długo trwałam w martwym punkcie.
W czasie tworzenia zmarnowałam 3 arkusze papieru. Ciągle mi coś nie pasowało. Cały wieczór walczyłam z wyzwaniem. Odkładałam i  wracałam do niego. Pewnie, gdyby nie mój upór to dałabym sobie spokój. Skończyłam około 1- wszej w nocy. 4 godziny walki. Dajecie wiarę.
Efekt moich zmagań jest taki... Może trochę bajkowy, nierealny .... jak moje .... może to przemilczę :)





12 komentarzy:

  1. Fantastyczny notes! Warto było walczyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko notesik z domem jest wspaniały i wspaniale zgrałaś kolorystykę:)) Ja podobnie jak Ty późnym popołudniem zabrałam się za robótkę, ale znacznie więcej to mnie kosztowało czasu, no cóż zachciało mi się zrobić domek dla wnusia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Kati, ale Ty jesteś zdolna! :)
    Trochę nad nim posiedziałaś, ale warto było, bo efekt końcowy rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny notes! Widzę,że obie lubimy kamieniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jest bombowy! Całe szczęście, że go dokończyłaś :) Strasznie mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu notes niesamowity...
    Klimtyczny, bajkowy...
    I jeszcze mi Bajor śpiewa, ach rozmarzyłam się...
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyspałaś się ale jak widać warto było. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny notesik!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto było się męczyć!! Notesik piękny! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity jest! Bardzo klimatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny!! Bardzo mi się podoba. Aha i chciałam powiedzieć że mogłabym mieć twoją stronę zawsze otwartą, bo leci tu mój ulubiony Bajor :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.