sobota, 25 czerwca 2011

Wynik candy

No i nadszedł czas na wyłonienie zwycięzcy.
Zanim jednak ogłoszę wyniki, pragnę Wam wszystkim podziękować za tak liczną frekwencję. Nie spodziewałam się tylu chętnych na moje handmade.Dziękuję

Zdradzę jeszcze co otrzyma zwycięzca, bo zapewne zastanawia Was to od początku :)))
Nagrodą są:
 - mój ulubiony Paryski notes
- taka dotorebkowa rameczka na 2 zdjęcia
- garstka przydasi a wśród nich: papierki, stempelki, kwiatki robine przeze mnie ( w rożku) , koraliki, wstążeczki,  guziki i  obrazki vintage 



W losowaniu pomógł mi Pan Random.org, ( poszłam na łatwiznę)


A pod tym numerkiem kryje się....



Jomo
Gratuluję serdecznie



 Proszę Cię Kochana o kontakt w celu odebrania nagrody na kati-1976@wp.pl 

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział w zabawie.
Zapewne za niedługo ogłoszę następne Candy takie rocznicowe. We wrześniu minie mi roczek ze scrapowaniem :)
Buziolki. 


16 komentarzy:

  1. Gratuluję cudnej wygranej! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, dziękuję za wspólna zabawę i... nie mogę doczekać się na rocznicowe candy. Mniam!
    jakakolacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jomo gratuluję Ci wygranej a sama ocieram swoje smutne oczęta....
    bardzo dziękuję za zabawę Katio:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się wzruszyłam. Dziękuję!!!!! Dziękuję!!!!!
    Zajrzałam, bez wielkiej nadziei, bo przecież ponad 90 nas chętnych było. Pocieszyłam oko tymi przygotowanym skarbami. Powzdychałam do paryskiego notesu i przepięknych obrazków vintage i dopiero zerknęłam na wynik.
    Co potem, należy spuścić na to zasłonę milczenia, bo przecież nie mam już 5 latek.
    Teraz już łezki wzruszenia otarte i tylko uśmiech dookoła głowy pozostał :***************

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego wzruszenia chyba nie tam kliknęłam, gdzie trzeba, bo nie ma tego co napisałam :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jomo zazdroszczę Ci, naprawdę wspaniałe prezenty otrzymasz. Dziękuję a zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni i dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i powiem szczerze ze zazdroszczę:) Piekna nagroda. Ramka i notes to mistrzostwo a przydasie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULUJE TEŻ CHCIAŁABYM TAKIE PIEKNOŚCI WYGRAC

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogratulować. Bo jest czego!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni cudownej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :))))))) dziękuję dziewczyny :))))))) za gratulacje :* Przekazuję je Kasi, sprawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknej wygranej, śliczny notesik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.