poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Kolorów szał



Tak wygląda paleta barwna w nowym wyzwaniu kolorystycznym Szuflady na które Was gorąco zapraszam.
Autorką wyzwania jest Modrak

Paleta dla mnie nie ukrywam, mega trudna.
Nie wiedziałam jak ją ugryżć.
Zazwyczaj moje prace są raczej w stonowanych kolorach bądź monochromatyczne a tu tyle kontrastów.
Myślałam już, że ogłoszę kapitulację, ale przecież po to  są wyzwania by się z nimi zmagać.
Więc zamknęłam oczy , skupiłam się i zaczęłam działać.
Wyszło tak, byle jak. Mogłam się bardziej postarać.


Dziękuję goraco za wszystkie komentarze jakie mi zostawiacie.
Dzięki nim zapał do pracy mnie nie opuszcza.
:*



6 komentarzy:

  1. Fajnie wyszło choć faktycznie nie Twoje kolory ale pewnie jeszcze nie raz staniesz przed kontrastami i kolorami ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna praca! Kolory zostały połączone w zaskakującą paletę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Acha, acha byle jak Też coś! Różana rameczka piękna. Tak sobie myślę, że też nic pomarańczowego nie robiłam a tak lubię ten kolor. Jest taki energetyczny.
    Donoszę też, że w końcu, ośmieliłam się coś ponaklejać i zrobiłam pudełeczko. Pierwsza praca, którą chyba odważę się pokazać. Tak czy siak: powstała dzięki Tobie Kasiu :**

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie byle jak?! bardzo fajna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja już wiem i gratuluję Projektantko Kreatywnego Zakątka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaśka ... Ty wiesz co! ;) Świetna praca! B. mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.