piątek, 18 listopada 2011

Shaker box - tutorial


Witajcie.
Przychodzę tu z kolejnym kursikiem ,który zrobiłam tym razem dla bloga Digi-Scrap.pl 
Będzie to SHAKER BOX
Do wykonania shaker boxa potrzebne nam będą
- rameczka i baza pod nią
- grubsza folia np taka od stempli
- pianka dystansowa
- taśma dwustronnie klejąca lub klej w podajniku
- brokat, cekiny, koraliki  itp


Pierwszym krokiem będzie przyklejenie folii do rameczki. 
W tym celu używamy taśmy dwustronnie klejącej


Teraz do bazy przyklejamy piankę dystansową.
Musimy to zrobić bardzo dokładnie, by nie powstały nam żadne szczeliny przez które mogą uciekać nam umieszczone tam elementy
 Moja jest za szeroka, dlatego przecięłam ją na pół


Teraz na naszą bazę(obrazek) sypiemy to, co ma znaleźć się w shaker boksie.
 Ja wsypałam samego brokatu


Ostrożnie zdejmujemy z pianki paski papieru, by zawartość się nie wysypała


Na koniec przykrywamy całość rameczką z szybką.
I gotowe


Taki boxik można ozdobić i z powodzeniem wykorzystać przy tworzeniu kartek okolicznościowych.
Tak jak w moim przypadku.
W pracy wykorzystałam prześliczny digi stempelek autorstwa  Klaudii Kszp dostępny w sklepie Digi-scrap.pl za 1 złotówkę




Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

23 komentarze:

  1. Piękna karteczka - już podziwiałam na blogu w Digi-scrap :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, cudowna jest ta karteczka! Rewelacyjny pomysł na śniegowego bałwanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, dzięki za czytelny kursik-pięknie go zrobiłaś.
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny kursik :) fantastyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, cudne kolory i świetny pomysł:) Brawo za kreatywność, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. switny pomusl, kursik bardzo czytelny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudo kochana. Zupełnie jak czarodziejka kula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kursik :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu dla mnie jesteś mistrzynią wszelkich kursów! kursik świetny! zabieram się dzisiaj za świątecznego shaker boxa:)dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł! na pewno skorzystam z kursu bo efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka i super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, ja zdjęcia pojedynczej pracy zrobic nie mam czasu, a Ty, jak zwykle zreszta, szalejesz na maksa :) jak się wyrabiasz z tyloma kursikami? podziwiam i buziaki sle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rany, nie myślałam, że to aż TAKIE proste. Kurs jak zwykle rewelacyjny - na pewno skorzystam. A karteczka świetna, taka prawdziwie zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu jak zawsze rewelacyjny kurs, a kartka magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka!! Chyba jednak kupię brokat:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna ta karteczka z shaker boxikiem-w uroczych kolorkach.Magia po prostu-pozdrawiam :)
    Sylwia-eR

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta karteczka mnie urzekła - jest baśniowa ! cudowna i piękna !

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł :)
    Dziękuje za instrukcje, być może kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.