poniedziałek, 9 stycznia 2012

Album dla wielbicielki EMO



Witajcie Kochani.
Albumik, który chcę Wam dziś przedstawić nie ukrywam, że przysporzył mi nie małych problemów.
Zanim  przystąpiłam do pracy nad nim musiałam zgłębić termin " EMO", ponieważ osóbka, dla której prezentem był ten album właśnie ten styl lubi i próbuje się kreować na dziewczynę Emo.

Jedynie czego byłam pewna na więcej niż 100%, to tego, że użyję papierków Prima " Printery".
Przy tworzeniu najgorsza była pierwsza karta. Kiedy przez nią przebrnęłam reszta poszła gładko :)
Na koniec zostawiłam sobie okładkę, bo to dla mnie wizytówka albumu i taka WISIENKA NA TORCIE :)

Najważniejsze , że album spodobał się obdarowanej i całej klasie węgierskiej grupy nastolatek :) To dla mnie największa nagroda.

Albumikiem tym inspiruję również na blogu Kreatywnego Zakątka

Foteczki są paskudne, dlatego pokazuję je w tak małym formacie :)













Wykorzystane materiały ze sklepu Kreatywny Zakątek
- bazy do kartek z kopertami 100szt Anita's kwadratowe
- 3DClear Gloss Anita's preparat nabłyszczający
- Kamienie samoprzylepne "Monochrome" Papermania 120 szt
Dziękuję za uwagę i serdecznie pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Świetny!! naprawdę rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Album fantastyczny! swietnie dalas sobie rade z tematem.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest, choć temat niełatwy:) Pięknie to wszystko połączyłaś kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszedł ci ten album :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyszło a papier to strzał w 10 idealnie się tu wpasował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Cudowna kompozycja, wszystko idealnie dopasowane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bajkowo wyszło :)piękna praca !
    dla Ciebie Kasiu, nie rzeczy niemożliwych ...
    Twoja kreatywna duszyczka ogarnia wszystko :)!
    pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album! Nie jestem na bieżąco w temacie emo, ale wydaje mi się, że wszystko pasuje tu idealnie! Napatrzeć się nie mogę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny album! Fajne kolorki, świetna kompozycja! Boskie papierki :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu ... zajrzyj proszę :)
    http://beaartdecor.blogspot.com/2012/01/kartka-dla-babci.html
    posta przeczytaj do samiutkiego końca ... :)))
    DZIĘKUJĘ i cieplutko pozdrawiam :)

    p.s. mam nadzieję, że się nie pogniewasz ?

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.