wtorek, 16 kwietnia 2013

Kartka ślubna według mapki


Witajcie Kochani :)

Nareszcie czuć wiosnę w powietrzu. Aż korci by więcej czasu spędzać na powietrzu.
Mam nadzieję, że znajdziecie czas na zabawę z Magiczną Kartką
W tym miesiącu mapka wygląda tak:


A to moja praca.
Znowu uczepiłam się ślubnych klimatów hehe.
Luuuubię i nic na to nie poradzę.




W swojej pracy jako papier podstawowy użyłam tej Niewinności, jako uzupełnienie wykorzystałam Niewinność w słodkie mini różyczki i cudowne szare pasy Nie potrafiłam zrezygnować z cudnych wycinanek , których przybywa na sklepowych półkach. Musiałam wcisnąć choć kawałeczek bordera :)

Jeszcze raz serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu 
Pozdrawiam WIOSENNIE!!!

7 komentarzy:

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.