czwartek, 7 listopada 2013

Grudniowy pamiętnik


Witajcie Kochani.

Postanowiłam sobie, że w tym roku będę prowadziła grudniowy pamiętnik, dlatego już go sobie przygotowałam, by nie brakło czasu w późniejszym terminie jak to do tej pory bywało
Jest to baaaardzo gruby pamiętnik, do którego bedę wklejała wspomnienia zapisane na bazach z kopert  i wystarczy mi go na kilka dobrych lat :)
Jest to moja inspiracja dla Magicznej Kartki




Do wykonania segregatora wykorzystałam tegoroczną, cudownie niebieską zimową kolekcję

Mroźny Dzień 004                          Mrożny Dzień 003

Dziękuję za uwagę i gorrrąco pozdrawiam
xoxo

4 komentarze:

  1. Super pomysł z tym Grudniownikiem :). I piekne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Zazdroszczę :) Sama chciałam sobie zrobić coś takiego, ale obawiam się, że mój słomiany zapał i brak czasu wezmą górę ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Taki mroźny, a jednocześnie ciepły świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.