sobota, 8 lutego 2014

Wiosenna rameczka

Witajcie Kochani
Śmiać mi się chce, bo jak cisza tu u mnie to do znudzenia wisi całymi długimi dniami a czasem tygodniami jeden post a jak zacznę was męczyć to nie wiem kiedy przestać. Tak się złożyło żę mam teraz inspirację za inspiracją.
Dziś dla Magicznej Kartki zrobiłam wczesno-wiosenną ramkę gdzie przeważają szarości ale znakomicie ociepla ją i rozwesela ciepła zieleń.
Zapraszam do obejrzenia zdjęc.
Ta uskrzydlona "diablica" to córka mojej kuzynki ;), które gorąco pozdrawiam.





Pod moim niebem 004                      Pod moim niebem 008

  ornamenty i  bordery                        Ramka i ornamenty

To wszystko na dziś.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

5 komentarzy:

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.