niedziela, 9 marca 2014

Background

Witajcie Kochani.
BACKGROUND to temat nowego wyzwania, już #16 w 13arts.
Zapraszam serdecznie do zabawy.
Wszelkie informacje odnośnie wyzwania i inspiracje naszego zespołu znajdziecie na blogu 13arts.
Ja zrobiłam a'la colage na blejtramie. Blejtram nie jest prawdziwy. Wykorzystałam w tym celu solidny spód pudełka po czekoladkach :)
Moje tło jak widać jest bardzo różnorodne zwłaszcza fakturowo. Ma na sobi sporo warstw papieru, koronki,  tiulu, gessa i pasty strukturalnej. nakładanych pędzlem bezpośrednio na gnieciony papier oraz nakładanych przez maski o różnych wzorach. Wszystko to podkrślone kolorem w postaci mgiełek i tuszy.
Zapraszam do oglądania.






W pracy wykorzystałam przeważnie produkty ze sklepu 13arts.

3 komentarze:

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.