środa, 19 marca 2014

Blejtramy

Witajcie Kochani

Dziś przychodzę z dwoma blejtramami. Zrobiłam je dla 13@rts w ramach mojej inspiracji.
Przepraszam, za zdjęcia. W taką burą pogodę nie mogłam nic więcej wycisnąć z mojego aparatu :P

Pierwszy blejtram z manekinem



Drugi blejtram ten brzydszy ze skrzydlatym sercem





a w swoich pracach użyłam takich produktów 13 arts
Ayeeda paints matte lemon, pistachio, coral
Ayeeda pearl mists olive green, yellow, orange, pearl clear

pozdrawiam cieplutko
XOXO


2 komentarze:

  1. Dlaczego brzydszy? Mnie się bardzo podoba :) Zarówno z manekinem, jak i z serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba piękne:) zazdroszczę - ja chciałabym się nauczyć robić takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.