środa, 5 stycznia 2011

Wyzwaniowo - mapkowo


Oj dawno nic nie dodawałam. Nie oznacza to jednak, że nic nie robiłam. Nie potrafię żyć bez scrapowania, więc mimo braku czasu w przedświątecznej gorączce, czy podczas świętowania i sylwestrowania coś tam skleciłam. Stopniowo będę dodawać prace jak tylko wrócę do kraju. Jestem teraz na urlopie i moczę się w ciepłych, leczniczych wodach na Węgrzech :)))
Teraz do konkretów.
Mój debiut w Scrapujących Polkach. Kartka wg mapki na wyzwanie "Kartki#37, 4-10 stycznia - kartka według mapki"
http://polki-scrapuja.ning.com/forum/topics/kartki37-410-stycznia-kartka-1
Ponieważ Walentynki tuż tuż, postanowiłam tę kartkę zrobić na miłosną modłę.

4 komentarze:

  1. Wspaniała :) a ten stempel kwiatowy w kole :) rewelacja :) Wypoczywaj i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i romantyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Pani projektant :) Karteczka cudna:) taka sentymentalna...

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.