poniedziałek, 21 marca 2011

Prace na skrapowiskowe wyzwania.


Witam WIOSENNIE.
Nareszcie słoneczko i Wiosna. WITAJ WIOSNO!!!
Pokazywałam już z czym wróciłam za Skrapowiska, ale nie widzieliście co ze sobą tam zabrałam.
Na wyzwanie mapkowe Scrap Pasji odpowiedziałam tak. Mapka TU
Mapka zainspirowała mnie do tego stopnia, że zrobiłam otwieraną karteczkę



Kolejne wyzwanie rzucił Scrap.com. Miała być praca z wykorzystaniem jednego z ich kursów. Zrobiłam Easelkę, oczywiście vintage



i wnętrze


Scrapki zaproponowały zrobienie wiosennego ATC.


I na koniec Identyfikator na wyzwanie Craft4You. Niestety tak byłam pochłonięta zakupami, że przegapiłam godzinę składania prac :(



To by było na tyle.
 Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających.

7 komentarzy:

  1. piękne karteczki ale ta otwierana winna-piękna!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jakie Ty robisz piękne kartki! Jestem zachwycona nimi za każdym razem :) ATC bardzo wiosenne. Identyfikator jest świetny, bardzo mi się podoba (zdradź mi tylko czym zrobiłaś te motylki? :)). Pozdrawiam pierwszego dnia Wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny. Miło czytać te pochwały.
    Kasiu, motylki potraktowałam Glossy accents

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty też wykonałaś śliczne prace:)
    Ja też się głowie jak to się stało ,że się nie spotkałyśmy- poznałyśmy, ale nic straconego . Już rozmawiałam z Coloriną i być może wkrótce ( jak odgruzuję mieszkanie po zimie) zaproszę was na wspólne scrapowanie. Może uda mi się zorganizować grupkę pozytywnie zakręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, imponujesz mi swoimi pracami!!! Jestem nimi zachwycona - każdą z osobna!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, robią wrażenie;) A kartka vintage- zachwyca po prostu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach Kasiula!!!!!!!!! PIękne karteczki wyczarowałaś!!!! I ATC również :D
    A co do liftowania oczywiście!!!!!!! JEstem bardzo ciekawa efektu tylko się nie duś!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.