piątek, 27 maja 2011

Z tildą w fioletach


Kartka sztalugowa wykonana wg wytycznych portalu PS oraz wg mapki CLP # 36 bloga wyzwaniowego CLP Sketch Challenge.
Fiolet nie jest moim ulubionym kolorem i zawsze mam z nim trudności. Najbardziej pasuje mi do połączeń z zielenią, a z kolei jakoś nie trawię połączenia z żółtym.Źle mi  się kojarzy ale samanie wiem czemu :)
Tildę pomalowałam nowo nabytymi kredkami akwarelowymi Mondeluz. Musiałam je wypróbować. A wyszło, no cóż... nie będę się wypowiadać ;)))
Muszę poćwiczyć malowanie stempli.
Moja praca
Tilda w fioletach

Tilda w fioletach

Na koniec przypominam o moim candy ( post niżej)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przesympatyczne i uskrzydlające słowa. Kocham Was za nie :*

9 komentarzy:

  1. Kasiu, ale malowanie wyszło całkiem ok :) jeśłi to pierwszy raz to jest naprawedę super :) Ściskam M

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie wiem o co chodzi z rysowaniem, przecież efekt jest świetny!!!
    A kwiaty jak zawsze znakomite.
    Całusy, Ja

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna!! Uwielbiam połączenie fioletu z zielenią na kartkach - świetnie się z takim zestawieniem pracuje :) Natomiast ostatnio próbowałam coś stworzyć do Art-Piaskownicy na fioletowo-żółte wyzwanie i póki co - nie potrafię połączyć tych barw ;)))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna jest ;) Zawsze podziwiałam Twoje ręczne kwiatki, świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka Kasiu, a Tilda śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaśka jak zwykle narzekasz!!!! Tilda piękna, beautyfull!!!!!!!!! Całość bardzo mi się podoba :) Nawet w fiolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka prześliczna:)Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory! Świetne połączenie fioletu z zielenią :) Mnie osobiście Tildy nie powalają, ale Ty zrobiłaś uroczą karteczkę! (powaliły mnie jak zwykle kwiatki, śliczna kompozycja!) I na kolorowanie nie narzekaj, wyszło super!

    Pozdrawiam wieczorowa porą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great card, love the colors!

    Thanks so much for joining us at Crafting Life's Pieces!

    Hugs Tanja

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.