wtorek, 12 lipca 2011

Sprzedam c.d

Papierki , które wystawiłam wcześniej są w tym poście


2. Pudry do embossingu Dsstress kupione teraz na zlocie w Warszawie, a- szary ,b niebieski , d czekoladowy brąz  użyte dosłownie na próbę  16 zł
  c kilka razy 12 zł  kolor  to taki brudny róż
a - szary Mea 
b- brąz Caro-78-Pysia




5 Punchery
a duża  3,5 cm stokrotka  17 zł
b. gałązka 2,5 cm 12 zł
c. liść dębu 2,5 cm 10 zł
d do przewlekania wstążeczki 6 zł brak



 6 Brzegowy serca 24 zł



7. Multi Shaper wycina koła  o 2 wielkościach , owale też o 2 wielkościach i border 50 zł


  Zestaw 1
Kathinna rezerwacja d


Zestaw 5 Lemoniadowy
Pampuch b brak


Zestaw 6 

 4 zł za kpl




12 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie puncher do przewlekania wstążki,jak to wygląda na kartce?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zestawu 1 wzięłabym stempel "d" za 1,30
    zestaw 3 "a" za 2,50, zestaw 4 te 4 zawijaski po 0.9gr :) i jeszcze papiery przejrzę, tylko nie wiem czy nie przeszkadzało by to, że wypłacalna byłabym za jakiś tydzień najpóźniej, bo konto pustkami świeci w tej chwili

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany boskie, Kobieto! Twój magazyn nieprzydatnych rzeczy jest większy niż mój tych przydatnych... :)) Pozdrawiam! P.S. Tak z ciekawości zapytam czemu odsprzedajesz pudry do embossingu? Nie spodobały Ci się kolory? To naprawdę tylko z ciekawości :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karola. nie mam fotki z przykładem, ale może coś wymyślę później
    Kathinna - nie ma problemu :)
    Matilde. pudry mi nie podpasowały, wolę gładkie, rozpływające niżeli disstresy. Kolorki są super, ale faktura nie ta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder brązowy i farba złota poproszę ;)
    Na papiery luknę ;) Zastanawiam się jeszcze nad tym różowym pudrem

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu to ja poproszę szary puder :) Szkoda, że się na brązowy spóźniłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja hurtowo prosze o cały zestaw 2, z zest 3 c,d ,e ,f, zestawu 4 a i b z zest 5 b

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasieńko, chyba stempelek ptaszek, już zajęty. Jeśli będziesz dalej robić ramament i jakiś będzie to ja chętnie wezmę :) Zestaw 6 też myślę, może są takie zestawy z samymi literkami?? W sensie cały alfabet, aby móc dowolny wyraz ułożyć :)
    Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Myslę jeszcze nad niebieskimi perłami w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  10. no dobrze, to ja do wczorajszych papierków poproszę jeszcze pękającą bordową farbę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę, jeśli jeszcze są, perły w kleju (oba kolory), dziurkacz do przewlekania tasiemek i stempelki z zestawu 3: a, d, e.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaski, Kasiu czy pkt.8-Wycinak, jeszcze jest? Byłabym zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.