niedziela, 21 sierpnia 2011

Wędrasie


Ostatnio dostałam przesyłkę z trzema wędrasiami.
Coś pięknego. Przez godzinę je macałam i podziwiałam:) Zaglądałam w schowki. Świetna zabawa,
Wreszcie przyszedł czas aby zamieścić w nich swoje wpisy.
Mam dwa. Trzeci jeszcze nie skończony.

Wpis do wędrownika Mikbala. Temat" Podróże".
Kocham podróżować. Kiedyś zwiedzałam dużo. Od czasu, kiedy pojawiły się dzieci nie mogłam się odważyć na podróż dalszą niż do kuzynki na Węgry Jeżdzimy tam co najmniej raz w roku od ponad 4 lat.
I to własnie kochane Madziary przedstawia ten wpis:)



Drugi wpis zrobiłam dla Aniki. Temat "Pamiętnik - kolory mojej wyobraźni"
Kocham zieleń do tego stopnia, że nawet ściany w pokoju są tego koloru:)
Wpis oczywiście w zieleni




Czy u Was też taki skwar. 
Ja n ie mam czym oddychać
Pozdrawiam :*



16 komentarzy:

  1. :) śliczne wpisy:) u mnie też dziś tak gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wpisy, szczególnie pierwszy - lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne:)
    Nie da się ukryć, że lubisz zieleń, widać to w Twoich pracach:}

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko - wpisy zrobiłaś śliczniutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wpisy, zwłaszcza z Węgier przypadł mi do gustu bo uwielbiam takie postarzane klimaty. Mi się marzy udział w wędrowaniu, ale jakoś ciągle nie mogę się załapać na żadną edycję...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać wpisu do mojego wędrasia :) Jak na razie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne wpisy - dziekuje

    Absolutely super - thanks :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wpisy już chwaliłam na forum - są CUDOWNE!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasieńko Twój zielony wpis ujął mnie szczególnie. Taka jesteś :)- dla Ciebie piosenka "Anioły są całe zielone" :)
    Ściskam czule :*

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.