piątek, 9 września 2011

Babie lato w Kreatywnym Zakątku

Witam  serdecznie.
Przychodzę by powiadomić Was o tym, że dziś na blogu Kreatywnego Zakątka ruszyło pierwsze wyzwanie, a jego tytuł to "Babie lato"
Po więcej szczegółów zapraszam na bloga.

Moja wizja babiego lata w postaci niedużego scrapa.






W swojej pracy wykorzystałam cudowne papierki Primy "Botanical" oraz Melody
Serdecznie zapraszam do zabawy.
A warto, uwierzcie mi, bo Julia ( Red Star) przygotowała świetną  nagrodę.
Dziękuję za całą masę cudownych komentarzy pod popraednim postem.
Nie spodziewałam się, że karteczka będzie się Wam podobała.
Dziękuję :***



11 komentarzy:

  1. cudowne, wypłowiałe późnoletnie kolorki. świetny LO:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo cudnych szczegółów :) bardzo pracowity, robi niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie jest bardzo przyjemne :) A Twój scrap bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna kolorystyka,piękna kompozycja kwiatowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super scrap! kocham jesień i jej kolory a więc umiłowałam sobie ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca;)
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blogu.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca, podziwiam Twoje kwiaty, listki, te cudowne kompozycje...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień coraz bliżej a u Ciebie kochana wiosną zapachniało!
    Pięknie!
    Możesz mi zdradzić jak nazywa się maszyna, z której sprzedajesz wykrojniki? To ta czarno-różowa czy biało-zielona?
    Wiesz może jak nazywa się i gdzie można kupić tą taką wyglądającą jak drukarka z cyfrowym wyświetlaczem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny LO ,ciągle odkrywam w nim coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.