środa, 23 listopada 2011

Kolejne wpisy

Dziś poleciały w dalszą drogę kolejne świąteczne wędrasie.
Tym razem na warsztat poszedł wędraś Ayeedy i Boei.
Ayeeda zaproponowała zrobienie wpisu z ulubioną kolędą , a dodatkową wytyczną było - użycie wzoru z nutami.
Robiłam wpis pod kolędę " Bóg się rodzi", jednak moja szopka wyszła strasznie licho i dlatego zmieniłam kolędę na " Mizerna, cicha" :)


Wędraś  Bogusi był o tematyce kulinarnej.
Należało podać przepis swojej ulubionej wigilijnej potrawy.
Dla mnie nie ma wigilii bez zupy grzybowej i zapachu smażonego karpia. :)



Dziękuję za cieplutki komentarze, które dla mnie zostawiacie.
:*

15 komentarzy:

  1. Cuuudowne wpisy!! Patrząc na ten dla mnie- niemalże poczułam zapachy przedświątecznej kuchni;) Wielkie dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wpisy :) nie wiem co Ty chcesz od tej szopki hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne robisz wpisy , macam i podziwiam poprzednie wędrasie ( Aniki i Mikbala) . Właśnie je dzisiaj dostałam i są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, "Mizerna cicha"? Padłam ze śmiechu :)))
    A szopka, jak to szopka - bardzo ładna Ci wyszła :)
    Wpisy fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasieńko, ja nie wiem jak Ty to robisz, czy u Ciebie doba ma więcej godzin. Ja nie wyrabiam na zakręcie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wędraś kulinarny bardzo mi się podoba. Wspaniały pomysł. Szkoda Kasieńko, że to nie Twój wędraś. Byłoby co oglądać na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne wpisy. Czuć w nich magię Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu wpisy cudowne !!! Ale jaka licha:):):)

    Cudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są śliczne, a ta szopka .... cuuuuudna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mnie rozbawiłaś ;) Super karteczka - fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysły...Uparłam się,że rozczytam o zupie grzybowej, bo lubię najprostszą, ale chciałam nieco urozmaicić i udało się.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne obydwa wpisy:)szopka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mizerna .... ;P he he he Moja droga, jak zwykle przepiękne wpisy. Szopka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, Twoja szopka jest prześliczna..

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.