środa, 30 listopada 2011

Szufladowa wymianka z M(aniek)

W tym miesiącu przypadło mi w udziale poprowadzić wymiankę w Szufladzie.
Rolę główną odegrało lusterko, które trzeba było ozdobić wg uznania.
Moje lustereczko dla M(aniek) wygląda tak




Ten notesik zrobiłam dla Ani w podzięce za cudowną zakładkę i kolczyki., które dołączyła do lustereczka.
Niestety nie mam fotek, bo akurat teraz wsiąkł mi kabel USB do aparatu i nie mogę przerzucić zdjęć.
Pewnie Oskarek się nim zaopiekował hehe.

To lustereczko od M(aniek)

Dziękuję za to,że do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam
:*



14 komentarzy:

  1. ooo... Piękne lusterko zrobiłaś!! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko - nie mogę się napatrzeć na lustereczko które zrobiłaś, jest po prostu piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne lusterko już podziwiałam na szufladowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że jesteś zadowolona :)
    pozdrawiam Maniek
    p.s.
    Mogę podkraść fotki twoich dzieł??

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lusterko, róże cudne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany, przepięknie ozdobiłaś lusterko! z podziwu wyjść nie mogę!A notesik nostalgiczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne lustereczko Kasiu:) Te Twoje kwiaty to po prostu mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje lustereczko jest bombowe :-)) Kobiece, romantyczne.. Ach... :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyszłam sobie jeszcze raz do Ciebie popatrzyć na to lustereczkowe cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lustereczko bardzo ładne, super kolorystyka taka "moja" :-) Super!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.