piątek, 11 lutego 2011

Serduszkowa na wyzwanie Lemonade


No i znowu wzięło mnie na kartki EASEL ;))) Tym razem trochę zmodyfikowałam jej tradycyjny wygląd.
Tą pracę zgłaszam na serduszkowe wyzwanie Lemonade.
Nie wiem, co ja się tak czepiłam tego różu. Fantastycznie mi się z różami pracuje.Naprawdę.
Drugie, z czego nie potrafię zrezygnować to embossing na gorąco. To u mnie nowość, dlatego embossuje wszystko co się da.
W tej pracy embossowane są stempelki z Lemonade włącznie z motylkiem, oraz napis i guziczki z Pasja-studio.
Papiery wykorzystane w pracy, to Grandma's attic - Lemonade i Victoriana z Latarni morskiej.


6 komentarzy:

  1. śliczna jest!pięknie wyszedł napis:)mnie też ostatnio wzięło na róż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko, śliczna kartka :) Embossingu na gorąco zazdroszczę ;P Pięknie go wykorzystujesz, świetnie wyglądają te embossowane stempelki :)
    A ja też muszę powiedzieć, że jak koloru różowego nie lubię, to b. fajnie mi się z nim pracuje. Może nie wychodzi mi od razu cała różowa praca, ale jako spore (jak na mnie) dodatki ten kolor się pojawia (jak ta moja ostatnia kartka).

    Pozdrawiam z zimowej (znowu ... bleh) północy!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Bajeczna kartka i jaka pomysłowa. Cudnie wyszła. Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka, świetnie dobrane dodatki.
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.