środa, 9 lutego 2011

Vintage z rowerem


Kolejna praca na wyzwanie Hopmartu. Forma dowolna. Jedyną wytyczną jest ROWER, który musi być w pracy. Oczywiście praca zrobiona w moim ulubionym klimacie vintage i ostatnio uwielbionym różu.



Poza tym doszły do mnie papierki wygrane w candy w Galerii papieru.


Na koniec wyróznienie, które dostałam od Marzenki


Trudno mi znowu wybierać komu chcę przyznać to wyróżnienie, tym bardziej, że nie wszyscy takowe wyróżnienia akceptują. Zatem przyznaje je wszystkim osobom, które zajrzą do tego posta .

7 komentarzy:

  1. W takim razie dziękuję za wyróżnienie (też takowe dostałam i główkuję co z nim zrobić). Synuś pewnie był głodny jak go mama nie nakarmiła to se rowery zjadł ;) A z jednym rowerem wyszło Ci bardzo uroczo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, super kartka! Piękna kompozycja :) A papierki z Galerii cudne! Czekam teraz na prace z ich udziałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka, piękny klimat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna praca. Dodatki rozowe super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kartka i takie słodkie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko - śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, było dla nas zaszczytem gościć cię na naszym blogu, jest dla nas wspaniałym wyróżnieniem, ze dalej bawisz się z nami.
    Kasiu tak pięknie tworzysz, tak pięknie się rozwijasz.. tak wspaniale to obserwować!!
    dziekujemy za udział w zabawie hopmartu
    iwona

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.