piątek, 30 września 2011

Czas zmierzyć się z dużą formą :)

Zapraszam Was serdecznie na bloga Digi-Scrap-u, gdzie będziecie mogły poeksperymentować z dużą formą tj scrap, LO.

Dodatkowych wytycznych nie ma, chociaż mile widziany będzie stempelek digi, bo tylko spośród takich prac wybieramy Top#3.Ja wykorzystałam stempelek Joligg " 100% chłopiec"
Oprawiłam  fotkę z moim młodszym, teraz już 16 miesięcznym synkiem Oskarkiem :)



Zobaczie jak poradziły sobie z wyzwaniem pozostałe projektantki 

Wszystkim Wam życzę słonecznego weekendu.
Ściskam
:*

16 komentarzy:

  1. Kasiu - zakochałam się w tym LO!!! Niesamowite ciepłe, pełne miłości zdjęcie i cudowna oprawa! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcie :) A jego oprawa - genialna! Tekst ze stempelka pasuje tu jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oprawione zdjęcie! Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się komponują te wszystkie krągłości na twoim LOsku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, dziecięcy LO! A zdjęcie przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie oprawiłaś to CUDOWNE zdjęcie, jestem zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyno świetne LO,cudne foto i idealnie zgrane z całością:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny scrap i prześliczna fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, cudo!!!Miłego dnia życzę i ciepło pozdrawiam. Posyłam promyki jesiennego słonka:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo u Ciebi eteż scrap i to jaki niesamowity!! ja ni eumiem takich pięknie bogatych robić :( Kochana, ja wciąż nie dostałam maila od Ciebie w sprawie dziurkacza :> jeszcze trochę i będę uważać sprawę za przedawnioną :PPP

    a farbka to pop-up Color się nazywa :) są na necie, u mnie w plastyku też, w różnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny,zachwycający scrap... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały :) piękne kolory, krągłości i Matczyna Miłość to wspaniałe zestawienie :))

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.