piątek, 4 maja 2012

Inspiracja wierszem

Zapraszam Was, Kochani w imieniu Rydii do Kreatywnego Zakątka na  wyzwanie #8 .
Temat : "W majową noc"- inspiracja fragmentem wiersza l. Staffa
" ... A słowik w bzach zawodzi w głos
śpiew niesie się po perłach roś
i noc srebrzystobiała miłością dyszy cała..."
Dodatkowe wytyczne
-bez czerwieni
- z czymś perłowym ( perełki, papier, farbki itp)

Ja skupiłam się na pierwszej części wiersza . Postawiłam na ptaszki i kolor fioletowy, jak bez , którego zapach uwielbiam.

ATC

Karteczka dla mamy
Różyczkę w samym centrum kwiatka ulepiłam własnoręcznie z masy Scupley ze sklepu Kreatywny Zakątek

7 komentarzy:

  1. Przepiękne prace! Ateciak jest fantastyczny, kartka również, a kwiatek to mistrzostwo :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, bardzo klimatyczne:)
    Różyczka urocza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ateciak bardzo klimatyczny, a kartka piękna, taka romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Uwielbiam ptasie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu jak Ty te różyczkę cudownie ulepiłaś!!! W szoku jestem! Cudowne prace:*

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz i za czas jaki poświęciłeś dla mojej twórczości.